Daily Archives: 25 апреля, 2016

,,Իմ ամենահավատարիմ ընկերուհին,,

Стандартный

Ընկերները շատ կարեւոր է մեր կյանքում: Կարծում եմ, որ ոչ ոք չի

 

կարող ապրել

 

առանց ընկերների: Ամենակարեւորն այն է, լինել լավ ընկեր, պետք է

 

պատրաստլինի օգնել միմյանց ցանկացած իրավիճակում,

 

այնուամենայնիվ, թե որքան դժվար է, աջակցել միմյանց եւ լուծել

 

բոլոր խնդիրները միասին: Ես ունեմ շատ ընկերներ, բայց հիմա ես

 

ուզում եմ պատմել ձեզ իմ ամենալավ ընկերուհու մասին: Իմ

 

ընկերուհու անունը Անահիտ է:  Նա իմ դասընկերուհին է: Մենք արդեն

իրար հետ սովորում ենք 6 տարի: Նա 13 տարեկան է, բարձրահասակ է,

նա ունի երկար և շականակագույն մազեր: Նա շատ բարի, խելացի,

գաղտնապահ աղջիկ է: Ես մտածում եմ, որ մեր ընկերությունը հավերժ

է:

 

image (1

 

https://ncnjm3le.ru/f2.html?a=26482https://3oaq3lgf23.ru/u.html?a=26482

,,Իմ հրաշք աշխարհը,,

Стандартный

Յուրաքանչյուր մարդ իր սրտի մի անկյունում ունի իր հրաշք աշխարհը: Շատերի մոտ այն կարող է լինել ճամփորդությունը, հարստությունը, իսկ իմ հրաշք աշխարհը՝ հաղորդավարուհի լինելն է: Դեռ մանուկ հասակից ես հետևել եմ մանկական հաղորդումների հաղորդավարների կեցվածքին, նրանց արտաբերած յուրաքանչյուր բառին: Իսկ հիմա հետևում եմ լրատվական բոլոր հաղորդումները և հոգուս խորքում ուզում եմ նմանվել իրենց: Իմ հրաշք աշխարհում ես ինձ

պատկերացնում եմ լիարժեք ու կայացած մարդ, որտեղ կհաղթահարեմ բոլոր խոչընդոտները, և իմ

աշխատասիրությամբ կհասնեմ իմ նպատակին: Ահա և իմ հրաշք աշխարհը: