Daily Archives: 24 апреля, 2016

Երբեք չեմ ների…

Стандартный

image

 

Երբեք չեմ ների…Հսկա հողերից մի թիզ

հող մնաց ,

Ծովից ծով երկրից մի Սևան մնաց ,

Արնոտ եղեռնից հավերժ հուշ մնաց ,

Հանգչող սրտերից աղոթքը մնաց :

Աչքերիս առաջ սարսափած աչքեր ,

Ականջիս հասնող ողբալի ձայներ ,

Աչքերիս առաջ խոշտանգված դիեր ,

Անարգված , մորթված գեղանի կույսեր

Քանդված , ավերված սիրուն քաղաքներ ,

Պղծված հոյակապ հայկական վանքեր ,

Քարով փշրված ուսյալ գլուխներ ,

Կրակի վրա այրված մարմիններ :

Մինչև չտեսնեմ թուրքեր մորթոտված ,

Թուրքի քաղաքներ , գյուղեր ավերված ,

Մինչև չտեսնեմ թուրքին վերացած ,

Չեմ հանգստանա , ներիր , Տեր Աստված :

Իմացած եղեք , թուրք շանորդիներ ,

Որ ատում եմ ձեզ և միշտ էլ կատեմ ,

Իմացած եղեք , արնախում գայլեր ,

Հայ սուրբ հավատով ես ձեզ կհաղթեմ :

Հայի արյունով հարբած ասկյարներ ,

Մահն արհամարհած կկռվեմ ձեր դեմ ,

Կեղտոտ , գարշելի թուրք հայակերներ

Հայոց հինավուրց հողից ձեզ կավլեմ :

Չեմ խղճա ես ձեզ , թուրք անասուններ

Իմ բազկի ուժը դեռ ցույց կտամ ձեզ ,

Իմացած եղեք , թուրք բարբարոսներ ,

Հայոց եղեռնը չեմ ների ես ձեզ ;

Այո , դաժան եմ , դաժան եմ գրում ,

Թուրքին ես երբեք էլ չունեմ ներում ,

Երբեք չեմ թողնի թուրքին Հայաստան

Ընկեր չեմ դառնա երբեք ես նրան :

Հսկա հողերից մի թիզ հող մնաց ,

Ծովից ծով երկրից մի Սևան մնաց ,

Անմար կրակը իմ սրտում մնաց ,

Վրեժի բոցը իմ հոգում մնաց.