Daily Archives: 30 сентября, 2017

Մաթեմատիկա 8

Стандартный
  1.  Առաջին երեք թվերի արտադրյալը, վերջին երեք թվերի արտադրյալը և մեջտեղի երեք թվերի արտադրյալը միշտ հավասար է 120 – ի:  Կետերի փոխարեն ի՞նչ թվեր պետք է գրենք:

661

Պատ՝. կետերի փոխարեն պետք է գրենք 5 6 4 5 6:

2. Ռեստորանում թեյավճարը 15%, իսկ ուտեստի համար պետք է վճարել 120 դոլար:  Ընդհանուր քանի՞ դոլար պետք է վճարել:

Պատ՝. ընդհանուր պետք է վճարել 138 դոլար:

4. A, B, C խմբի շրջանագծերից որո՞նց պարագիծն է ամենամեծը:

661

Պատ՝. A խմբի շրջանագծերի պարագիծն է ամենամեծը:

5. Լուցկու տուփը 80 լուցկիներով կշռում է 60 գ, իսկ նույն տուփը 40 լուցկիներով կշռում է 40 գ:  Որքա՞ն է կշռում տուփը:

661

Պատ՝. տուփը կշռում է 20գ:

8. Մարդիք մեկ րոպեում շնչում են 20 անգամ:  Հաշվիր քանի՞ անգամ է մարդը 100 տարում շնչում:

661

Պատ՝ 100 տարում մարդը շնչում է մոտավորապես 967680000 անգամ:

10. Կեսգիշերից 4321 վայրկյան է պակաս: Ժամը քանի՞սն է:

էէէ

Պատ՝. Ժամը 10:47 է:

 

Ֆիզիկայի լաբորատոր աշխատանք

Стандартный

Հաշվարկման մարմին: Շարժման հարաբերականությունը

Փորձ առաջին

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

Թուղթ և փայտյա չորսուն

1. Փայտե չորսուն դրեցի թղթի վրա և թղթի ծայրից դանդաղ ձգեցի: Հետևեցի չորսուի և թղթի վիճակներին:

1) Սեղանի նկատմամբ թուղթը և չորսուն շարժվում են:

2) Այս դեպքում սեղանը ընտրված է որպես հաշվարկման մարմին:

3) Թղթի նկատմամբ չորսուն դադարի վիճակում է:

4) Թղթի նկատմամբ սեղանը շարժման մեջ է:

5) Վերջին երկու դեպքերում ես ընտրել եմ հաշվարկման մարմին՝ թուղթը:

6)  Որպեսզի որոշեմ մարմինը գտնվում է շարժման մեջ թե դադարի, ես ընտրում եմ հաշվարկման մարմինը:

7) Թուղթը և չորսուն ընտրելով որպես հաշվարկման մարմին, այո կարող եմ ասել, որ սեղանը շարժվում է: