Պարզապես անարդարություն

Стандартный

Անարդար իրավիճակում հատնվելուց մարդ, էմոցիոնալ ցավ է զգում: Անարդարությունը արդարության չափանիշների խախտումն է։ Անարդարությունը կարծում եմ ամեն ժամանակներում եղել է, ուղղակի չափի սանդղակն է ցածր եղել: Բայց մեր ժամանակաշրջանում ամեն քայլի կարող ես հանդիպել անարդարության:

Անարդար է օրինակ՝ երթուղայինում մեծահասակներին տեղ չզիջելը, գումար կորզելը, անարդար է վատառողջին ոտնահարելը, ուժեղի մոտ միշտ թույլն է անարդար, ունևորի մոտ միշտ չունևորն է անարդար …

Ես նույնպես հայտնվել եմ անարդար իրավիճակում: Երբ իմ շնիկը կորել էր, շնիկիս գտնողը պահանջեց գումար… Այդպես գումար աշխատելը անարդար է:

Կարծում եմ, որ արդարությունը և բարությունը ամենակարևոր չափանիշն է մարդու բնավորության մեջ:

Շարադրությունը կուզենաի ավարտել հետևյալ մտքերով.

<<Արդար է կոչվում այն մարդը, որը բոլոր էակների նկատմամբ հավասարապես անչար վերաբերմունք է ցուցաբերում>>:

Դավիթ Անհաղթ

Оставьте комментарий